Friday, May 11, 2007

أجمل تلات حاجات في الدنيا حاجتين : النسواااااان

كانت امنية نفسي اعملهاو اتحمل ما فيها من مخاطر و هوا اني اعمل معاد غرامي في نفس المكان مع بنتين او اكتر. منه لله العايدي اللى طلع الفكرة في دماغي بس طبعا مش هينفع عشان لو عملت كده هايكون البوست ده اخر حاجة كتبتها وهيكون بلوج المرحوم-محمد حمزة سابقا- انا اقدر ياروحي انا بهرج طبعا دا انت اللي في الحتة الشمال و مين غير ضرب ااااااااه سيبي ايدي بقولك
ماعلينا الظاهر سرحت بخيالي المهم انا عايز اقول حاجة و من غير طولت لسان ومحدش يقول عليا بتاع نسوان وفلاتي بس انا من اكتر الحاجات اللي بحبها في الدنيا هي الأنثى ساعات كتير بحب اسرح في حبيبتي. بتأمل حركاتها وضحكتها و طريقتها لما ميكونش عجباها حاجة وتعليقاتها اللي بتموتني من الضحك ولما اكون منرفزها وترفعلي حاجبها الشمال نظرة عينيها لما بقولها كلام رومانسي ولما اكون صعبان عليها ولما بتغير عليا ولما بتكون مبسوطة
كل الحاجات ديه متحسشس بيها وتدوقها الا لو كنت فعلا بتحب الانثى ومش بس بتحب البنت اللي قدامك
بعترف على قد مانا بحبهم اوي كده بس ساعات كتير مش بفهمهم
انا مش بس بحب الانثى في كيانها وشخصياتها وحركتها بس شكلها الجزاب من العوامل المهمة لبسها النضيف مش لازم يكون شيك بس يكون حلو عليها انشا الله لو لابسه ت شيرت وجينز .اهتمامها بكل التفاصيل الصغيرة في جسمها. اكتر حاجة بكرهها لما اشوف بنت لابسه شبشب او سابوه ابو صباع تلاقى البت واقفة في الكامعة ولابسه اى خرا على اي حاجة والشبشب في رجلها احه
انما ياسلام بقى لما تكون عسلاية كده طويلة ولابسه جينز كحلي غامق ووسطها قد الكحكة والنضارة الفوج و السيجارة الابيض والروج لما يعلم على السيجارة اااااه
او لابسه بدي اسود ضهره مفتوح وضهرها من الشمس لونه احمر زي البت الاسبانية اللي شوفتها في الحسين
كفاية كده الواحد هيفتكر ايه ولا ايه
بس طبعا دوول كوم وانت حاجة تانية ياروحي هوا انا اقدر ابص لحد تاني اطلاقا مطلقا

ابقوا اطمنوا عليا

No comments: