Monday, November 26, 2007

نفاذة جدا تلك الرائحة....

طرطرة في كبينية فيه شخاخ بقاله اسابيع واول ماطرطر الريحة تفوح. ريحة زى ماتكون ريحة نشادر . يمكن ناس كتير بتقرف منها بس الغريب اني بحب اشمها ومش عارف ليه. زي مرة لما كنت مزنوق وقررت اني اطرطر في ازازة ميه فاضية في العربية. كان شعور حلو أوي وانا مزنوق وماسك الازازة وحاسس بسخونية الطرطرة وانا ماسك الازازة .لأ وبعد كل ده اشم الازازة من راسها وهيا لسه طازة.

من الحاجات اللي بحبها اوي اني بجرب حاجات كتير اوي فيا وبحس بيهم. مش احسن ماكون واحد عايش نايم وخلاص . لازم يكون في سيينس.
جربت مثلا وانت تحس بشخاخك بايدك .طبعا بول لسه معملتش موضوع الخرا.محتاج شجاعة كبيرة

متخليش حاجات بتحصل في حياتك بتحصل عشان هيا كده. حس بيها ,جربها,

انا اتجننت

ماعلينا تخريفة وشويك كلام في اي كلام

2 comments:

Anonymous said...

tadweena 7dasia gedn gedn
mo2rfa 7'ales r7tha tal3a been elkalimat

argoo ele3tzar li elra23 son3 allah ibrahim 3n ibtzal 3nwan ra23tooh bi tlk elbasha3a

Anonymous said...

هههههههههههههههههههههههههه
بمناسبة الموكنة انا مقدرش انساها شخصيا