Wednesday, October 10, 2007

يانهار اسووود عمرة ومع الناس ديه طب ازاااي؟؟؟؟؟

قبل ما نطلع الطيارة.....
علي: ياجماعة مش عايزين قحبنة ونلم نفسنا الكام يوم اللي جايين عشان ربنا يباركلنا في ام العمرة بدل ما الطيارة تقع بينا.حمزة وكراملا مش عايز شذوذ ولواط احنا رايحين الاراضي المقدسة
كراملا: ايه ده ياحمزة مش ربنا قال لا تقربوا النساء . طب احنا مش نساء يبقى عادي بقى وبعدين حمزة هيكون يجنن في ملابس الاحرام
عمرو: لأ ياكراملا انا كده هبدأ اغير ولله ياكراملا لو عملت كده هطلع ملاديع اهلك جوه الحرم وهنيكك في الحفلة وهخلي امة محمد كلها تشهد
علي: طب قولي والنبي ياعمرو شعورك ايه وانت رايح تعمل عمرة زي المسلمين كده وبتشاركهم في طقوسهم الدينية وخصوصا انك رايح مع خيرة شباب الامة وكمان حمزة رفعوا الحظر اللي عليه وبقى ينفع يخش مكة تاني
عمرو: والله يا اخ علي العمرة هي من الشعائر التي تجمع احزاب المسلمين في مكان واحد وانا بصفتى متابع للبرناج من فترة ومن مداخلتي التليفونية احب اهدي اغنية يا زوار النبي للسادة المشاهدين
علي: اححه الله يخربيتكم هتبوظولنا العمرة من اولها .........

في الطيارة......
حمزة: الا قولي يا علي هيا الطيارة لو وقعت بينا دلوقتى ايه اخر كلمة تحب تقولهالي
علي: متأخزنيش ياحاج بس انت برده مهما طلعت ونزلت حته مدرس على قدك
(حمزة يضحك بصوت عالي في الطيارة)
ايوه ايوه اقعد افشخلي في ضبك كده لما نشوف اخرتها معاك
تهبط الطائرة ويذهب معتمرونا الاربعة الى الاراضي المفدسة
ودخلنا الحرم المكي وبدانا الشعائر الدينية.....
كراملا: الا قولي ياعمرو نفسك في ايه دلوقتي
عمرو : نفسي في كاس واين عشان اعمل العمرة وانا رايق وبعديها اسكعك عشرتين طاولة
حمزة : سامحني يارب جايبلك شوية خولات مينفعلهمش عمرة في بيتك. انا قولت يمكن ربنا يهديهم بس الظاهر كده ان مفيش فايده. قدامي ياعرص من ليه.

No comments: